Măsurile Allview, pentru a-și proteja angajații și clienții

Magazinul fizic din Brașov va fi închis până la data de 31 martie, însă magazinul online va funcționa în condiții normale. Service-ul autorizat Diangi modifică procedura de recepție a device-urilor.

Ca urmare a situației actuale generată de Coronavirus COVID-19, din motive de precauție și protejare a angajaților și clienților, conducerea Allview a anunțat suspendarea activității cu publicul în perioada 13 – 31.03.2020, cu posibilitatea de modificare. Măsurile de protecție nu se opresc aici, compania adoptând noi reguli interne: produsele de service nu se vor mai recepționa în cadrul firmei, direcționându-se prin curier direct către service-ul Diangi; igienizatoarele de mână au fost distribuite în toate birourile din cadrul companiei; personalul din departamentul logistică a primit instruire suplimentară cu privire la utilizarea obligatorie a măștilor și mănușilor de protecție; iar spațiile de birouri sunt dezinfectate zilnic. Comenzile online se vor desfășura normal pe www.allview.ro, iar termenul de livrare va rămâne neschimbat.

De asemenea, pentru a reduce amenințarea Covid-19 asupra sănătății angajaților, compania a încurajat desfășurarea activității de acasă în cadrul departamentelor unde este posibil acest lucru.

Service-ul autorizat Diangi modifică procedura de recepție a produselor

Pe lângă măsurile întreprinse de Allview, service-ul partener Diangi, a adoptat propriile mijloace de prevenire a Coronavirusului: închiderea recepției fizice și colectarea device-urilor doar prin intermediul companiilor de curierat, urmându-se un protocol specific acestei noi situații; instruirea personalului în vederea menținerii unui nivel adecvat de igienă prin utilizarea frecventă a soluțiilor dezinfectante puse la dispoziție de către companie, precum și a mănușilor de unică folosință; dezinfectarea spatiilor de lucru în timpul fiecărei pauze dar și amânarea tuturor călătoriilor și întâlnirilor de afaceri. Pentru o cât mai bună funcționare a activității și pentru ca device-urile trimise de către clienți în service să fie reparate într-un timp optim, Diangi a adaptat fluxul operațional interdepartamental astfel încât să asigure continuitatea furnizării acelorași servicii de calitate chiar și în eventualitatea unui impact negativ ce ar putea fi generat de actuala conjunctură.

În spiritul prevenției și pentru minimizarea riscurilor, echipa Allview va adapta măsurile luate, zilnic, în funcție de evoluția situației din România.

Creat în 2004, Allview este brandul autohton de smartphone-uri și tablete numărul 1 din România. În 2010, Allview a fost prima companie din România care a lansat o tabletă PC, în anul 2011, primul smartphone sub brand românesc, iar în 2013 primul smartphone single SIM din portofoliu. În 2016, proiectul Allview Smart Home a diversificat portofoliul companiei cu o soluție complexă de automatizare și monitorizare a locuinței. În 2017 Allview a dezvoltat primul smartphone cu asistent vocal în limba română – AVI, iar la finalul lui 2018 a fost semnat contractul cu Google™ pentru comercializarea Smart TV-urilor cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat. Brandul Allview este prezent pe piața IT&C din Polonia, Bulgaria, Germania, Spania, Ungaria, Olanda, Moldova, Republica Cehă, Malta, Grecia, Lituania, Letonia și Estonia. Viziunea Allview este de a oferi tehnologii avansate și accesibile, sub un brand românesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *