CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea din România, lansează un produs nou, 100% digital, care permite oricărei persoane, din țară sau de oriunde s-ar afla în lume, să îi devină client.
Astfel, CEC Bank ofera serviciul CEC_IN, prin care oricine poate să aibă acces la un cont curent, la un card de debit si la CEC Bank Mobile Banking. Totul 100% online, fără drumuri la bancă. Prin intermediul serviciului CEC_IN poate fi accesat pachetul Bun Venit și toate serviciile incluse, totul online. Cu o poză după buletin, un selfie (se face o verificare versus poza din buletin), clientul așteaptă câteva minute pentru un video chat cu un reprezentat CEC Bank, apoi semnează digital contractul și primește cardul acasă.
Ce include pachetul Bun Venit? Un cont curent, un card de debit și acces la CEC Bank Mobile Banking. În plus, clientul poate deschide online un depozit cu dobânzi avantajoase și cu un bonus de dobândă de 0.10% p.a. la depozitele în lei. Alte operațiuni pe care le poate efectua din mers sau chiar din confortul propriei locuințe: plăți facturi, plăți taxe și impozite, transferuri gratuite între conturile proprii de la CEC Bank sau transferuri avantajoase către conturi de la alte bănci (comisioane mai mici cu până la 60% față de tariful standard perceput la operațiunile efectuate în unitățile băncii).