ANA Hotels, parteneriat cu rețeaua de sănătate REGINA MARIA împotriva răspândirii Covid-19

Ana Hotels anunță încheierea unui parteneriat cu rețeaua de sănătate REGINA MARIA, pe baza căruia aceasta va furniza servicii de consultanță în domeniul medical, cu scopul de a oferi siguranța oaspeților și a angajaților din locațiile sale.

Împreună cu specialiștii în medicină a fost dezvoltat un set de proceduri de prevenție a răspândirii noului SARS Covid-19, set pe care compania l-a implementat în toate locațiile ANA Hotels – Athenee Palace Hilton &  Crowne Plaza din București, Sport & Bradul din Poiana Brașov și Europa din Eforie Nord.

Angajații din hoteluri sunt instruiți cu privire la regulile de sănătate, de siguranță, de igienă și de folosire a echipamentelor de protecție. În locațiile Ana Hotels au fost întreprinse măsuri sporite de curățenie și de igienizare, în baza unor fluxuri și proceduri întocmite cu respectarea recomandărilor autorităților și cu cele ale specialiștilor, astfel:

    La recepțiile hotelurilor: echipamente de protecție necesare, la dispoziția angajaților și clienților – măști, panouri despărțitoare, dispensere cu gel dezinfectant; număr sporit de dispensere cu senzori pentru dezinfectarea mâinilor, acestea fiind plasate  atât în spațiile pentru clienți cât și în cele pentru angajați;

    Camerele de oaspeți: există protocoale riguroase de curățenie și de dezinfectare în camere, cu atenție deosebită acordată obiectelor utilizate frecvent; soluțiile folosite în procesul de curățare și de dezinfectare a camerelor și a spațiilor comune sunt pe bază de alcool sau clor, avizate conform instrucțiunilor Ministerului Sănătății;

    Cabinetele de tratament SPA pentru îngrijire personală și zonele de agrement de la exterior: sunt aplicate măsuri riguroase de curățenie și de dezinfectare a cabinetelor de tratament, a șezlongurilor și a altor obiecte utilizate în jurul piscinelor exterioare, a spațiilor de joacă sau aflate pe plaja privată; la Hotel Europa din Eforie Nord apa din piscina cu apă dulce este tratată conform normelor DSP, iar piscina cu apă sărată adusă din lacul Techirghiol conferă siguranță epidemiologică datorită salinității foarte ridicate a apei, de 80-90 grame/litru;

    Zonele publice din hoteluri: crește frecvența de curățare și de dezinfectare, cu o atenție deosebită la recepțiile hotelurilor, la recepțiile SPA, în zonele de așteptare, la lifturi și la butoanele lifturilor, la mânerele ușilor, la toaletele publice etc.; protocoalele de circulație în siguranță cu lifturile și instrucțiunile clare de distanțare fizică sunt aduse la cunoștința clienților atât înainte de a ajunge în hotel – fiind publice pe site-ul https://www.anahotels.ro, cât și imediat ce ajung în hotel;

    Restaurante și baruri: sunt permise serviciile de alimentație publică în deplină siguranță, în conformitate cu recomandările curente și viitoare privind siguranța angajaților, a oaspeților și cu cele de servire si preparare a alimentelor;

Zone de tip administrativ: sunt urmărite protocoalele de verificare a stării de sănătate și a temperaturii corporale, care sunt aplicate la intrarea în tură a fiecărui angajat.

Astfel, atunci când oaspeții vor putea să călătorească și vor alege oricare dintre hotelurile ANA Hotels (București, Eforie Nord, Poiana Brașov), se vor putea bucura, cu toată încrederea în calitatea, profesionalismul și siguranța serviciilor turistice oferite. ANA Hotels este pregătită să își primească oaspeții, odată cu revenirea treptată și precaută la vechi și dragi obiceiuri – călătoriile și vacanțele, pentru a putea menține fără teamă aceste simple libertăți pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *