Ambasada Suediei lanseaza campania „#7DayChallengeRomania!”

Ambasada Suediei a lansat campania „#7DayChallengeRomania!”, o provocare la adoptarea unui stil de viata mai sanatos si mai responsabil fata de mediul inconjurator.

Campania virtuala #7DayChallengeRomania consta in alegerea unei provocari din categoriile EAT, MOVE si LIVE, fiecare challenger fiind incurajat sa posteze pe social media despre progresul provocarii sale timp de o saptamana, in perioada 16 – 22 octombrie, folosind hashtagul #7DayChallengeRomania, informeaza Ambasada Suediei intr-un comunicat transmis Agerpres.

Ambasadoarea Suediei, Anneli Lindahl Kenny, participa la aceasta campanie (video) impreuna cu alte persoane care au ales provocari precum consumul de fructe si legume produse local, excluderea carnii din dieta timp de o saptamana sau mersul pe jos sau cu transportul public in locul masinii personale.

Potrivit sursei citate, alegerea EAT SMART implica incercarea de a consuma cat mai putina carne, mai ales carne de vita – productia carnii de vita producand de cinci ori mai multe emisii de CO2 decat carnea de porc sau de pui, sau incercarea de a deveni vegetarian part-time si de a consuma carne doar in weekend.

„MOVE SMART – aceasta categorie se refera la mobilitatea noastra zilnica si solutiile inovatoare pe care le putem gasi pentru a reduce amprenta noastra asupra orasului in care locuim. Cele mai la indemana solutii sunt transportul in public, bicicleta, mersul pe jos sau car sharing atunci cand mergem la serviciu impreuna cu alti prieteni intr-un singur automobil sau cand calatorim distante mai mari si putem gasi persoane cu care sa calatorim impreuna prin intermediul aplicatiilor de car sharing si mediilor de socializare. Mersul cu bicicleta si pe jos ne ajuta, totodata, sa ne mentinem sanatosi si sa avem o pauza de relaxare”, se precizeaza in comunicat.

Celor care vor alege LIVE SMART li se sugereaza sa incerce sa sorteze deseurile din carton, hartie, plastic si sticla si sa le duca in fiecare saptamana/luna la un punct de colectare din cartierul propriu.

„Ideile EAT, MOVE si LIVE SMART nu se opresc aici si te incurajam sa alegi o provocare creativa despre care sa ne povestesti prin hashtagul #7DayChallengeRomania in perioada 16 – 22 octombrie. Cele mai interesante povesti vor fi incluse de Ambasada Suediei intr-un online story dedicat campaniei #7DayChallengeRomania (link) si intr-un video final al campaniei pe pagina de Youtube a Ambasadei Suediei”, se mai arata in comunicat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *